Jilpaq, Tilburg Belediyesi tarafından ayın şirketi seçildi
De voltallige directie wordt mede gevormd door nog 2 rasechte Tilburgse jonge ondernemers met een Turkse achtergrond. Uit het niets hebben zij in 2005 een BV opgericht en zijn gestart vanuit de Watermansstraat in Tilburg. Daarna volgde een snelle groei wat resulteerde in de verhuizing in 2010 naar de Ledeboerstraat. Deze biedt onderdak aan een showroom en magazijn van circa 2000 m² met een voorraad van 1000 artikelen.
Op jaarbasis wordt er in Nederland ca 900.000 kilo kebab per jaar geconsumeerd. Jilpaq neemt ruim 60.000 kilo per maand voor haar rekening en voorziet daarmee hun klantenkring door geheel Nederland.
Na jarenlange ervaring in de voedingssector biedt Jilpaq onder zijn eigen merknaam döner shoarma en pizzakaas producten. De productie van döner shoarma komt vanuit Duitsland. Het vlees zelf komt uit Utrecht. Niet erg logisch, dat vinden zij ook en voor de toekomst willen zij dan ook zelf gaan produceren. Jilpaq behoort tot de toonaangevende bedrijven op de markt. Het bedrijf kent een jaarlijkse groei van 30 procent. Zij vinden het daarbij belangrijk om het bedrijf beheersbaar te houden.